25 Ocak 2011 Salı

Ayvalıktan Dayım Geldi

Dayıma seni çoközledim buraa geliimisin demiştim.Oda çok özlediği için hafta sonu bize geldi.
Her geçen gün daha büyüdüğü için mi bilmem busefer dayısına daha bi düşkündü Kaan Efe.Karşılıklı konuşmalar,dayısının her hareketini tekrar etmeler dayısı ne yaparsa yapmalar.Bu hafta Kaan Efede ne ararsan vardı.
Cumartesi sabah erken gelmişti dayım.Otobüsle geldiği için yorgundu.Ama onu uyutmadım.oyuncaklarımın hepsini tek tek ona gösterdim.



Sittim nerde annee?Tuvalette oğlum bekle cıkacak simdi.
Kapıya gidip kapı çalınır geliyorum dayıcım der dayısı.Kaan Efe kapıyı acmak ister,kapı kapalı.Ben girmeyim diyemi sittim kapıyı kapattı annee...gırılmemesı gerektıgını bılıyor ama???
Sitti kim?Dayım.Dayının adı ne Engin.hepsini biliyor ama küçükken alıstığı ısmıyle sitti.

3 yorum:

Arzu Akdağ dedi ki...

Oğlan dayıya çeker diye boşuna dememişler ne kadar benziyorlar...

Esra Kuru dedi ki...

yaa benziyorlarmı gercekten?zaten bi bana benzemeıyor.babasınada cok benzetıyolar...

Bay Kaan dedi ki...

KAAN EFE KURU BURDAYDI LADKSLASDJD BUBEN

Yorum Gönder